بازیابی فایل های پنهان شده

چند وقتیه که یه ویروس پیدا شده و فایل های داخل فلش یا هارد کامپیوتر رو مخفی می‌کنه و به جاش شرتکات (Shortcut) می‌سازه.

و اگر هم این فایل ها رو ببینید (بعد از تنظیم کردن فولدرآپشن) نمی‌تونید حالت مخفی اون ها رو تغییر بدین.

من یه اسکریپت برای این کار نوشتم که با اجرا کردن اون تمام فایل های مخفی شده به حالت سابقشون بر می‌گردند.


لینک غیر مستقیم



یه فایل با پسوند « CMD » هستش که بعد از دانلود ، این فایل رو توی ریشه (یعنی داخل هیچ بعد از ورود به فلش به هیچ فولدری نرید) فلش کپی کنید و بعد اجراش کنید.


به روز رسانی:

این اسکریپت شرتکات ها رو هم پاک میکنه. لینک ها سالمند.

دانلود لینک مستقیم

دانلود از 4Shared

نظرات 18 + ارسال نظر
ُSenator89 یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:59

مرتضی جون سلام به روی ماهت؟
من خوبم؟
مر30
تقبل الله

سلام
منم خوبم!
من ۴۵

خدا قبول کنه.

پگاه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:27

ممنون.خیلی به دردم خورد.کلی دنبالش گشتم.موفق باشید

خواهش می‌کنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:09

سلام٬ منم مثل پگاه٬ دیگه داشتم کلافه می شدم٬ باز هم متشکر
اسماعیل

خواهش می کنم.

احمد شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:23

آقا خیلی عالی بود. مرسی مرسی

خواهش می‌کنم قابلی نداشت

علی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:12

سلام
من وقتی این فایل را روی فلش اجرا کردم دیگه نمی تونم فلشم را باز کنم می گه باید فرمت شه. حالا من چی کار کنم؟ :(

ببین این فایل کاری نمیکنه که همچین اتفاقی بخواد بیفته!
مشکل از یه چیز دیگه بوده.

سعید شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:37 http://sky-dream.loxblog.com

ممنون بر روی فلاشم اجراش کردم خیلی خوب بود ولی مشکل اینکه وقتی دوباره به لپتابم وصلش میکنم دوباره فایل های فلشم شرتکات میشن.
ممنون میشم کمکم کنی.

خواهش می کنم.
مشکل اینه که لپ‌تاپتون ویروس داره.

سعید دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 http://sky-dream.loxblog.com

ببخشی چجوری این ویروس را از روی لپتابم پاک کنم

انشاالله فرصت کنم یه آموزش در موردش میزارم.

مهدی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26

سلام خدا قوت دستت خیلی خیلی درد نکنه

محمد پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:30 http://banezahra72.vcp.ir

مرسی مرسی . بوس بوس هزارتا. خیلی ممنونم . واقعا تشکر

خواهش می کنم.

ایمان سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:30

آقا خیلی کارت درسته...

payam جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:16

salam dr. khoda ghovat
ye soal eyne khore jonamo mikhore
mishe ba estefadeh az cmd file haro tebghe ye hajme moshakhas pak kard

masalan tamame file hayie k 5kb hastan dar drive f: delete shan are?
tashakor mikonam age javabamo be gmailam befresti

شدن که میشه اما کار درستی نیست که فایل ها رو براساس اندازه پاک کرد.

reza پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28

مرسی عالی بود بهت افتخار میکنیم

sina سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

salam dadash khaste nabashi mamnun az in unhide kheyli be dardam khord kheyli kheyli tashakkor

sina جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32

خیلی ممنون دستت درد نکنه

موفق باشید

shabnam جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:50

خدا خیرت بده نمی دونی چه کمک بزرگی به من کردی

خواهش میکنم.
موفق باشید.

sina چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:58

سلام. فلش من حدود 1 گیگ اطلاعات داشته، ولی الان نشون نمیده و بجاش یک شورتکات همنام فلش و یک پوشه بی نام داره. چندتا فایل با نام های نامانوس هم داره.
روش بالا رو انجام دادم، از attrib هم استفاده کردم منتها یک پوشه با نام FOUND.000 ایجاد شده که حدود دوهزار تا فایل با پسوند CHK داخلش هست. ولی فایل هام نیست.

چکار کنم مشکل حل بشه؟

سلام
شما فلشتون رو Safety Remove نکردید موقع جدا کردنش از کامپیتر و فایل ها ناقص شده اند و ساختارشون از بین رفته.
اون فایل هایی هم که میگید فایل های خودتونه که ویندوز ریکاور کرده و ساختار پوشه ای ندارند و با تغییر پسوندشون میتونی به باقی مانده فایل هات دست پیدا کنی.

مهران پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 00:35

سلام دوست عزیزمن نمی دونم این برنامه خوبه یانه،اما لب تابم دیشب درعرض چند دقیقه فایل خومو که توپوشه حساب داری ریخته بودم ناپدید شدمی خواستم راهنماییم کنید که به چه دلیل این اتفاق افتاده

, باتشکرازشما.

سلام
لپ تاپتون متأسفانه ویروسیه.

javad شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 00:59 http://www.google.com

سلام اقامن عکسهامو باگوشی اس4پنهان کردم وگوشیموفروختم یادم رفت عکسهاروبه حالت نمایان برگردونم الان که رم رو توگوشی جدیدم گذاشتم عکسهاروپشتیبانی نمیکنه!توروخداکمکم کن عکسهام خیلی برام مهمن ممنون

توی سیستم های برپایه لینوکس مثل اندروید مخفی کردن فایل با اضافه کردن نقطه به اول اسم فایل انجام میشه.
بهترین روش برای حل مشکل شما استفاده از ES File Explorer و تغییر نام پوشه ها یا عکس هایی است که اولشان نقطه دارد. یعنی نقطه اولشونو حذف کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد